DermaClinic

Merkidentiteit, huisstijl, campagne

DermaClinic is dé medisch cosmetische kliniek, gericht op huidverbetering en huidverjonging. Als cosmetische kliniek, laserkliniek en schoonheidssalon heeft DermaClinic alle professionals op beauty gebied onder één dak. BeeldBlinkers ontwikkelt een nieuwe huisstijl en openingscampagne.

Achtergrond

DermaClinic wil het voor iedereen mogelijk maken om zich mooi en zelfverzekerd te voelen. Onze specialisten werken met toonaangevende behandelingen en producten. Met de wensen van de klant als uitgangspunt komen we vanuit een multidisciplinaire aanpak tot het beste en meest natuurlijke resultaat voor ieder persoon.

DermaClinic werd in 2003 opgericht door dr. Catharina Meijer. Dr. Meijer is naast een ervaren ondernemer zelf een gerenommeerd cosmetisch arts en opleider voor cosmetisch artsen. Als voorzitter van de Nederlandse Vereniging Cosmetische Geneeskunde (NVCG) heeft ze haar sporen verdiend als voorvechtster van kwaliteitsverbetering en erkenning van de cosmetische geneeskunde als medische discipline in Nederland.

Vraag

DermaClinic opent begin 2019 twee nieuwe klinieken in Den Haag en Utrecht. Dit wordt het begin van een landelijke opschaling. In 2020 wil de organisatie een keten van veertien vestigingen door heel Nederland hebben. Een belangrijk moment voor een rebranding omdat de huidige look & feel niet goed aansluit bij de kernwaarden van DermaClinic en er een wildgroei aan middelen is ontstaan. DermaClinic zoekt een creatieve partner voor de ontwikkeling van een nieuwe visual identity en concept en creatie van de openingscampagne voor de nieuw filialen.

Oplossing

DermaClinic kiest voor BeeldBlinkers. We starten een nieuwe visual identity. We optimaliseren het logo en ontwikkelen een huisstijl die goed aansluit bij de kernwaarden van DermaClinic. Dit is onder andere terug te vinden in de typografie, beeldtaal en het vernieuwde kleurenpallet.

Campagne

Vanuit de nieuwe visual identity gaan we aan de slag met een openingscampagne voor de nieuwe filialen in Den Haag en Utrecht. Een opvallend en feestelijk beeld die in drie varianten op reclameborden langs de weg en advertenties in diverse kranten wordt geplaatst. Van concept tot ontwikkeling is BeeldBlinkers betrokken. Zo optimaliseren we het concept, regelen modellen en fotografie en begeleiden de outdoor campagne tot en met het drukwerk.

Kennismaken?

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Ik maak graag kennis met je!

Mail Wilfred