Evangelisch Werkverband

visuele identiteit

Achtergrond

Het Evangelisch Werkverband (EW) is een organisatie en beweging van geestelijke vernieuwing voor de kerk in Nederland, en dan met name binnen de Protestantse Kerk. Het EW verlangt naar bloeiende kerken die als gemeenschap aantrekkelijk zijn voor de buurt of de omgeving én naar christenen die het geloof leven in de wereld van vandaag. In opdracht van het EW ontwikkelden we een nieuwe visuele identiteit met een duidelijk verhaal en een moderne uitstraling.

Oplossing

Na een grondige analyse van de huisstijl werd duidelijk dat het huidige logo, stijlelementen en beeldtaal niet meer actueel waren en er een wildgroei aan materialen was onstaan doordat er onvoldoende richtlijnen waren.

We ging aan de slag met de nieuwe visuele identiteit. Ontwikkelden een krachtig beeldmerk, een huisstijl en legde het gebruik hiervan vast in een overzichtelijk huisstijlhandboek. We voerden deze nieuwe stijl door in diverse communicatiemiddelen waaronder brochures, nieuwsbrieven, event-materialen en een nieuwe responsive website.

Kennismaken?

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Ik maak graag kennis met je!

Mail Wilfred